Ai dureri de picioare? Iată 5 metode prin care poți scăpa de durere

photo credit: Don’t Go, Baby via photopin (license)

Mulți dintre noi suferim deseori de dureri ale picioarelor, însă nu le acordăm importanța binemeritată și nu suntem conștienți de cauzele acestora, care uneori se pot manifesta sub formă de înțepături, amorțeli sau chiar senzații de arsură, fiind foarte inconfortabile și iritante, scăzând astfel din capacitatea persoanei de a se mișca.

De cele mai multe ori, aceste dureri apar din cauza obezității sau sedentarismului, însă pot fi declanșate și de numeroase boli precum fibromialgia, gută, osteoartrită, poliartrită reumatoidă etc, sau fracturi la nivelul sistemului osos (fractura de stres sau fisurarea osului și alte leziuni).

O soluție optimă ar fi, cu siguranță, practicarea unui sport care să implice cât mai multă mișcare. Poate fi baschet, volei, tenis de câmp, handbal, însă esențial este să faceți mișcare și să nu deveniți victime ale sedentarismului.

Cum nu toată lumea poate aloca timp practicării unui sport din cauza job-ului sau condiției de sănătate, există și alte metode, într-adevăr mai tradiționaliste, dar care va pot ajuta să scăpați de durerile nedorite ale picioarelor și chiar de durerile de spate.

Prin urmare, vă recomand cu căldură următoarele exerciții simple, însă foarte eficiente și care nu necesită prea mult timp:

  • Mergeți 15 pași încercând să călcați mai mult pe partea externă a piciorului. Trebuie să vă concentrați în așa fel încât degetele mari de la ambele picioare să atingă solul. Apoi, puteți face același lucru, dar concentrându-vă pe partea internă a piciorului.
  • Dacă sunteți pe scaun, puteți sta picior peste picior, rotind membrul din gleznă. Fiți atent la degetele care trebuie să fie îndreptate în jos! 10-15 mișcări pe fiecare parte ar trebui să vă ajute la reducerea durerilor.
  • Tot un exercițiu pe care îl puteți face de pe scaun, este acela de a vă întinde picioarele în față, de a vă răsfira degetele și apoi, să le îndoiți brusc. Acesta mișcare este recomandată să fie făcută de 10-15 ori.
  • Dacă locația vă permite, următorul exercițiu este jucăuș dar eficient. Renunțați la pantofi incomozi pentru câteva momente și încercați să ridicați de pe podea o batistă doar cu ajutorul degetelor de la picioare. Această mișcare, chiar dacă pare stupidă, vă va relaxă membrele și antrena tendoanele.
  • Când zăriți un con de brad atunci când vă plimbați prin parc sau sunteți în drum spre casă, nu treceți nepăsători! Ridicați-l și mai căutați unul pentru a vă bucura acasă de un masaj uimitor ce vă va stimula toți centrii nervoși de pe talpă și vă va diminua durerile. Plus că miros în general foarte frumos, fiind bune chiar și la decor!

Voi ce metode miraculoase de a scăpa de durerile de picioare cunoașteți?

Am 16 ani, sunt pasionată de Drept, muzică și makeup.

Vrei ca reclama ta să apară aici? Contactează-ne!

Be the first to comment

Ai ceva de spus? Lasă un comentariu mai jos.