Vânzările de flori în această perioadă sunt cu 180% mai mari față de anul precedent

Floraria Magnolia
Floraria Magnolia
Aranjament Flora Floraria Magnolia

Conform unui comunicat de presă, Florăria Magnolia a înregistrat cu până la 180% mai multe comenzi de flori în această perioadă față de anul trecut. Personal nu sunt uimit de această informație, însă e foarte îmbucurător să confirm din nou trendul ascendent al cumpărăturilor online cât și faptul că suntem un popor romantic.

După mine, cumpărăturile nu se vor opri aici deoarece urmează perioada 1 martie – 8 martie, când lumea cumpăra în continuare flori, mărțișoare, bomboane și alte cadouri. Cu alte cuvinte, vânzările de flori vor creste în continuare în această perioadă dar mai ales în următorii ani.

Cuplu Buchet Floraria Magnolia

Cererea de flori pentru Valentine’s Day și Dragobete, în creștere cu 180%

Florăria Magnolia, unul dintre cei mai cunoscuți retaileri pe piața de flori din România, anunță că numărul de comenzi pentru Valentine’s Day a crescut față de anul precedent cu 180%. Florăria oferă o gamă variată de aranjamente florale, disponibile atât pe site, cât și la punctele de comercializare, iar clienții pot comanda flori și în alte țări, Magnolia punându-le la dispoziție o rețea cu numeroși parteneri din lume.

Pentru Valentine’s Day, cele mai vândute flori au fost trandafirii roșii și cei albi, dar la mare căutare au fost lalelele și florile de primăvară. Orașele cu cele mai bune vânzări din țară au fost Cluj și București. Atât în mediul online, cât și în offline, valoarea medie pentru achiziția buchetelor de flori a fost de 250 de lei. Magnolia a pregătit pentru Valentine’s Day și Dragobete aranjamente florale speciale, buchete de trandafiri sau flori de primăvară.

„An de an, ne străduim să oferim clienților noștri cele mai bune servicii în această perioadă aglomerată. Pe cât posibil, vrem să satisfacem dorințele tuturor, tocmai de aceea ținem foarte mult să oferim opțiuni diverse, fie că vorbim de comenzile online, fie că ne referim la achiziționarea clasică, direct din magazin“, a declarat Gabriel Molnar, fondator Florăria Magnolia.

Gabriel Molnar CEO Floraria Magnolia

Februarie marchează prima perioadă din an cu cerere mai mare. Urmează începutul lunii martie, cu Mărțișor și Ziua Femeii, iar Magnolia și-a pregătit deja logistica necesară cererii sporite. Florile special pregătite pentru prima lună de primăvară, și cele mai importante două zile din martie, sunt freziile, lalelele, liliacul și irișii.

Despre Magnolia

Florăria Magnolia activează pe piața din România din 1997 și online a debutat în 2001. A fost primul magazin online local prin intermediul căruia doritorii au putut achiziționa flori. Până în 2017, florăria a ajuns la câteva performanțe notabile: livrare internațională în maximum 24 de ore, livrare în România în cel mult patru ore de la plasarea comenzii și are la nivel local 13 reprezentanțe și trei depozite. De asemenea, Magnolia are peste 100 de artiști florari. Se bucură de comenzi numeroase în toată ţara, cu precădere în Bucureşti, Cluj şi Braşov. S-a remarcat pe piața locală prin grija față de clienți, promptitudine,sistemul facil și confortabil de comandă, dar și prin excelența serviciilor pre și post vânzare.

Fondator Diamoda.ro - Am 27 de ani, mă consider autodidact și sunt îndrăgostit iremediabil de internet. Creez conținut online din 2006 când am avut prima dată contact cu blogging-ul.

Vrei ca reclama ta să apară aici? Contactează-ne!

Be the first to comment

Ai ceva de spus? Lasă un comentariu mai jos.